امکانات سایت شرکتی
نوشته شده توسط : مهمان نواز


ساخت سایت شرکتی
شاید فرض نمایید که کمپانی و کسب و کارتان نیازی طراحی سایت شرکتی به تارنما ندارد و یا این که تولیدها و خدماتتان را نمی توانید از روش وب بفروش برسانید ! در‌صورتی‌که چنین میباشد ،مطمئن باشید در خطا می باشید. امروزه تمامی چیز را در وب می اقتدار یافت . پس چرا شما یکی منابع جستجوی مشتریان بالقوه تولیدها و خدماتتان نباشید؟

با طراحی وب سایت شرکتی برای کسب و فعالیت خویش به کمپانی و کسب و کارتان اعتبار و قیمت می‌بخشید و به مشتریان و مراجعه کنندگان خویش اثبات می‌کنید که همگام با جهانی شدن ، شما نیز بروز میباشید و برای مشتریانتان بها قائلید و بفکر رفاه آنها می باشید و تا چه حد در کسب و کارتان دورازشوخی میباشید.
با تارنما خویش به تعداد کلیه عده ای که به وب دسترسی دارا هستند شعبه ای سوای دیوار های آجری و در تمامی مکان این کره خاکی احداث میکنید و به مشتری این اطمینان را می دهید که فارغ از نیاز به کوچکترین هماهنگی و در هر ساعت از شبانه روز، قادر است ایده ها و مراد های خویش را با مدیران کمپانی بین بگذارد.
حالا شما میدانید چهت نیل به برد روزافزون طراحی وب سایت تا چه حد قادر است حیاتی و موردنیاز باشد . آیا میخواهید این مجال استثنایی را برای رقبای خویش بگذارید ؟ حتما نه.

پس همین امروز برای طراحی وب شرکتی خوب مبادرت فرمائید . شاید فردا دیر باشد! هر روزی که طاقت نمایید یک امتیاز به رقبای خویش داده اید و شاید حتی اسم دامنه آیتم نظرتان را یکی‌از رقبای شما اشغال نماید.

طراحی وب شرکتی / اداری مطلوب برای شرکتهای ، اداره ها و گروه های کاری و کل اشخاصی که می‌خواهند سرویس ها یا این که تولیدها خویش را به سایر افراد معرفی نمایند. این نوع از وبسایت ها برای انجمن ها ، مجموعه ها نیز مطلوب است. تارنما شما مرکزی برای گرد هم وارد شدن دوست داران و مخاطبان شما خواهد بود. ساخت وب سایت منجر ساخت و ساز ارتباطی دو طرفه در بین شما ، همیاران ، مخاطبان و یا این که مشتریانتان گردد.

برای شناخت با پنل رئیس تارنما های شرکتی فیلم تحت را مشاهده فرمایید .

پخش فیلم

 

در پایین به معرفی بعضا تجهیزات وبسایت ساز یوتاب برای ساخت سایت آنلاین شرکتی ماهر می‌پردازیم :

 

گویش اپ نویسی ساخت سایت
طراحی وب با asp.net از خصوصیت های ساخت وب سایت شرکتی یوتاب میباشد

سوای نیاز به علم نرم‌افزار نویسی وب سایت خویش را پباده سازی نمائید .

طراحی وب با Asp.net

پنل رئیس تارنما ساز
پنل رئیس ماهر طراحی وب سایت شرکتی
یک وب سایت ماهر و تخصصی به محیطی ماهر با جزئی ترین دسترسی های مایحتاج برای اداره سایت نیاز داراست. با تارنما ساز یوتاب یک پنل رئیس ماهر در چنگ شما قرار خواهد گرفت که‌این قابلیت و امکان را برای شما مهیا می نماید که در محیطی ماهر و سوای نیاز به علم کدنویسی ، وبسایت خویش را اداره نمایید. پنل مدیر یوتاب به طور کامل فارسی میباشد و به صورت ویژه برای یوزرها اهل ایران پباده سازی شده‌است. برای سهولت بیشتر فعالیت شما یوزرها با شخصیت ، یادگرفتن عمل با همه بخش های پنل رئیس به طور کلیپ ، تصویر و توضیحات قدم به قدم وجود داراست و همینطور با پشتیبانی تیکتینگ 24 ساعته در پنل رئیس ، چت آنلاین و ارتباط تلفنی در روزهای کاری با شما همدم هستیم


فرم ساز توسعه یافته تارنما ساز
فرم ساز یوتاب با فیلدهای توسعه یافته به شما این قابلیت را میدهد که هر نوع فرم دلخواهتان را تولید فرمایید و فیلد هایی که ساخت‌و‌ساز کردید را با درگ کردن جا به جا و سازمان دهی نمائید. درج لیست ، درج مورد برای تیک زدن ، آپلود فولدر ، متن تک سطری و پاراگرافی ، درج توضیحات (با ادیتور) از تجهیزات فرم ساز یوتاب می‌باشند. نکته حائض اهمیت این میباشد که شما حتی میتوانید فرم هایی بسازید که تنها اعضای سایتتان آن‌ها‌را مشاهده نمایند.

فرم ساز ماهر در وبسایت ساز

ساخت و ساز فرم مالی در طراحی وب شرکتی
ساخت و ساز فرم مالی در طراحی وب سایت شرکتی
در فرم ساز یوتاب این قابلیت برای شما آماده گردیده که فرم مالی هم بسازید و مبلغ یا این که پول هایی را برای پرداخت مشخص و معلوم نمائید. آن گاه فرم را به درگاه پرداختی بی واسطه بانکی متصل فرمایید و یوزرها بتوانند آن مبلغ را به طور آنلاین پرداخت کنند. فرم مالی در وبسایت های شرکتی-اداری در مواقعی مانند پرداخت حق عضویت ، شرکت کردن مالی ، فروش جنس یا این که خدمتی خاص ، هزینه مشورت کردن و ... کاربرد دارااست.


اتصال به درگاه بدون واسطه بانکی وب سایت ساز
شما می‌توانید در تارنما های شرکتی - اداری ، نشانه اعتماد الکترونیک اخذ نمایید و بعد درگاه پرداخت بدون واسطه بانکی را نیز فعال کنید. در‌این‌صورت میتوانید در سایتتان تراکنش هایی بی واسطه به اکانت بانکی خودتان یا این که شرکتتان داشته باشید.

طراحی وب شرکتی با درگاه پرداخت

تجهیزات طراحی وب شرکتی
آلبوم تصویر ، ویدیو و صوت در ساخت وب سایت شرکتی
شما قابلیت معرفی سرویس ها ، محصول ها یا این که پروژه هایتان را با تصویر ، ویدیو و صوت خواهید داشت و صفحه ها آلبوم تصویر ، کلیپ و صوت را می‌توانید ساخت و ساز نمایید.


دموی طراحی وب شرکتی و تغییر‌و تحول بدون پول پوسته ها
با قالب های وبسایت سازیوتاب میتوانید ظاهری ماهر برای اینترنت سایتتان داشته باشید . همینطور بعد از انجام فرآیند طراحی وب و ورود به پنل مدیر ، قابلیت تغییر تحول بدون‌پول قالب را نیز خواهید داشت. شما حتی می‌توانید از قالب های جدیدی که به تیم قالب های یوتاب اضافه می‌شوند نیز به طور مجانی به کارگیری فرمائید.

قالب های طراحی وب شرکتی

پباده سازی قالب ریسپانسیو تارنما شرکتی
طراحی وب سایت شرکتی ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا
تمامی ی قالب های مو جود در وب سایت ساز یوتاب برای مشاهده در اشکال موبایل و تبلت ها مطلوب سازی گردیده اند و به طور ریسپانسیو در اختیارتان قرار می‌گیرند و نیازی به هیچ هزینه اضافه ای برای این فعالیت وجود ندارد.


نظرسنجی در ساخت وب سایت شرکتی
شما میتوانید درباره با فرآیند فعالیتتان ، علایق مخاطبینتان و یا این که هر زمینه دیگری نظرسنجی به کار آورید. با نظرسنجی می‌توانید برای ادامه فرایند عمل کمپانی و یا این که گروهتان بهتر تصمیم گیری کنید.

تجهیزات طراحی وب سایت در وبسایت ساز آنلاین یوتاب

تجهیزات آگهی در طراحی وب سایت شرکتی
ارسال پیامک و آدرس اینترنتی برای جوارح در طرای وب سایت شرکتی
از روش پیامک و آدرس اینترنتی نیز می‌توانید با جوارح و یوزرها اینترنت سایتتان در رابطه باشید و آنان‌را در جریان کار هایتان قرار دهید. در شکل راه اندازی پیامک و آدرس اینترنتی بر روی سایت ، پیام عضویت ، آلزامیر راز عبور و ... برای اعضاوجوارح فرستاده میشود.


بهینه سازی در ساخت وب سایت شرکتی (seo برای موتورهای کاوشگر)
در پنل مدیر یوتاب بستری مهیا شده‌است تا یوزرها سوای نیاز به صرف مخارج گزاف بر سئوی داخلی اتوماتیک نمایند. امکاناتی نظیر : جعبه کلمه ها کلیدی برای هر کاغذ به طور غیر وابسته ، متاتگ دیسکریپشن برای هر ورقه به طور غیروابسته ، تگ تیتر یا این که تگ تایتل برای همه منو ها ، متاتگ اسکن رایت ، تهیه نشانی همگی صفحه های وب سایت به نحوه دلخواه (نشانی url دلخواه) ، ریدایرکت 301 صفحه ها 404 و دیگر پیکربندی مرتبط با seo بر روی تمامی تارنما های پباده سازی گردیده با یوتاب قراردارد. همینطور نقشه تارنما به طور خود کار برای کلیه وبسایت ها اجرا میشود. یادگرفتن ها و مقاله ها جامع و روشن بختی نیز در قضیه بهینه سازی تارنما برای شما مهیا شده‌است که در قسمت وبلاگ یوتاب میتوانید از آنان به کار گیری فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: